בניית מודים למיינקרפט

יצירת יישות חדשה (EntityMob)

יצירת מחלקת ג'אווה חדשה עבור היישות בשם BananaMonster

 

שינוי שם היישות במשחק בתוך קובץ השפה en_US.lang

 

בקוד הבא , אותו נוסיף לפונקציית האיתחול (init) בתוך קובץ ה-Main.java מתבצעות הפעולות הבאות:

שורה 1:יצירת המזהה הייחודי עבור היישות entityID

שורה 2: קשירת מחלקת ה-BananaMonster עם השם והמזהה

שורה 3: קשירת המחלקה , המזהה והשם עם המוד ופרמטרים נוספים.

שורה 4 : יצירת הביצה (בצבע ירוק לבן) אשר תיצור את היישות בתוך המשחק

 

Please login to get access to the quiz
Prev Lesson
Next Lesson
Back to בניית מודים למיינקרפט
מעבר לסרגל הכלים